Monday, May 6, 2024
Homeटॉप स्टोरीहर जिला में मुफ्त कोचिंग दी योगी सरकार, जानी कैसे करें के...

हर जिला में मुफ्त कोचिंग दी योगी सरकार, जानी कैसे करें के बा अप्लाई

अब उत्‍तर प्रदेश के हर जिले के जरूरतमंद व गरीब युवा प्रतियोगी परीक्षाओं के तैयारी के खातिर मुख्यमंत्री अभ्युदय कोचिंग के नि:शुल्क सुविधा हासिल कर पाई। समाज कल्याण विभाग के ओर से इ महीने के अंत से हर जिला में अइसन कोचिंग केन्द्र शुरू करे के तैयारी कईल जा रहल बा । इ सौ दिन के एजेंडे के तहत तय कर पूरा कईल जाई। एमे आरक्षण के कोई श्रेणी ना रही एकर सुविधा सभी वर्गों के युवाओं के मिली।

पिछले साल फरवरी में मुख्यमंत्री योगी आदित्यनाथ के पहल पर इ योजना पाइलेट प्रोजेक्ट के तौर पर सभी 18 मण्डल मुख्यालयों पर शुरू कईल गईल रहे। इ कोचिंग केन्द्रों में आईएएस, पीसीएस,नीट, मेडिकल, इंजीनियरिंग आदि प्रतियोगी परीक्षाओं की तैयारी के लिए नि:शुल्क कक्षाएं आयोजित होई। ज्यादातर जिलों के राजकीय इण्टर कालेज में शाम के समय आयोजित होखे वाला इ कोचिंग में एनडीए, सीडीएस और अन्य सैन्य सेवाएं, अर्द्धसैनिक व केन्द्रीय पुलिस बल की भर्ती संबंधी परीक्षाओं के तैयारी विषय विशेषज्ञों से करवावल जाई।

साथ ही बैंकिंग पीओ, एसएससी, बीएड, टीईटी आदि अन्य प्रतियोगी परीक्षाओं के खातिर इ कोचिंग केन्द्रों में पढ़ाई होई। इ विषय विशेषज्ञों के मानदेय के भुगतान भी होई। समाज कल्याण विभाग के अफसरन के अनुसार मुख्यमंत्री अभ्युदय योजना के अब मण्डल मुख्यालयों के साथ ही राज्य के सभी 75 जिलो में अप्रैल के महीने से शुरू करवावे के निर्देश बा। इ कोचिंग में पढ़े वाला युवाओं के प्रदेश सरकार के ओर से मुफ्त टैबलेट भी दिहल जाई। मगर इ टेबलेट ऐसी कोचिंग के सभी प्रशिक्षुओं के नहीं बल्कि मैरिट के आधार पर चुनल गइल युवाओं के ही मिली।

● abhuday.up.gov.in पर आनलाईन पंजीकरण करवावे के होई।

● पंजीकरण उ.प्र.माध्यमिक शिक्षा बोर्ड के परीक्षाओं के बाद होई।

● हर साल उ.प्र.प्रशासन एवं प्रबंधन अकादमी द्वारा निर्धारित तिथि के अनुसार सम्बंधित कोर्स में शामिल होखे से पहले सभी अभ्यर्थियन के पात्रता परीक्षा होई।

● अभ्यर्थियों के चुनकर मण्डल स्तर पर ऑफ लाइन कक्षाओं के खातिर मण्डलायुक्त के अध्यक्षता गठित समिति सारा प्रबंधन करी।

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments