Monday, May 20, 2024
Homeयुवासबसे पहिले इटली के वैज्ञानिक बनइलें कोरोना वैक्सीन

सबसे पहिले इटली के वैज्ञानिक बनइलें कोरोना वैक्सीन

न्यूज़ पोस्ट : नई दिल्ली

कोरोना वायरस से पूरी दुनिया परेशान बिया ,अब ले ढाई लाख से भी ज्यादा लोग मर चुकल बाने और 37 लाख से जायदा लोग बीमार बाने . इ बीमारी के जड़ से मिटावे खातिर वैज्ञानिक लगातार प्रयास करत बाने . एही बीच इटली के ने दावा कइले बाने कि उनके कोरोना वायरस के वैक्सीन बनावे में सफलता मिल गईल बा .

इटली कोविड-19 के वैक्सीन बनाने वाला दुनिया के पहला देश बन गइल बा जऊन कि इंसानन पे भी असरदार बा. इ रिपोर्ट रोम के ‘इंफेक्शियस डिसीज स्पैलनज़ानी हॉस्पिटल’ में भइल एक परीक्षण पर आधारित बा . जेमे दावा करल गइल बा कि कोरोना वायरस वैक्सीन चूहन के शरीर में एंटीबॉडीज जेनरेट कइले बा है जेकर असर इंसानन के कोशिका पर भी होत बा .

मेडिसिन फर्म ‘ताकीज़’ के सीईओ लिगी ऑरिसिशियो इटली की एगो न्यूज एजेंसी के बतइलें कि , “इटली में वैक्सीन के परीक्षण करे वाले उम्मीदवारन के सबसे एडवांस स्टेज बा .’ रिपोर्ट के मुताबिक, इ दौरान पांच वैक्सीन कैंडिडेट्स बड़ी संख्या में एंटीबॉडी जेनरेट कइलें , जेके बाद शोधकर्ता इ सर्वश्रेष्ठ परिणामों के साथ दो के चयन कइलें . इ सभी वैक्सीन डीएनए प्रोटीन ‘स्पाइक’ के जेनेटिक मैटीरियल पर आधारित बाने .ऑरिसिशियो के उम्मीद बा कि गर्मियन के बाद वैक्सीन के ह्यूमन ट्रायल शुरू हो जाई .

Image credit : Google

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments